Výměna a úprava stěračů

27. března 2009 v 12:07 | PumaDědek |  Stěrače
Tak jsem se,po výměně předních,bezram.stěračú,rozhodl provést změnu v zadní části.
Dlouho jsem rozmýšlel a v hlavě se mi honily myšlenky, jaký stěrač by se hodil na zadní sklo....
Představu jsem již měl a Anubis mě popohnal,když si sehnal z Laguny.
Samo,že jsem nechtěl mít nic stejného a proto jsem si po předb.sondování a okukování sehnal zadní stěrač z Megana,který je nepatrně masivnější.
Měl jsem jenom obavu,že bude jiná kuželka,než u Pumí,ale naštěstí byla o něco
málo menší a stěrač tam sedl.Po dotažení matky, perfektně drží a to je to hlavní. Takže
montáž trvala necelých deset minut....
FOTO PRO SROVNÁNÍ OBOU VERZÍ

Po nějakém čase bezproblémového používání ,se mi nelíbyla mezera,mezi sklem a ramenem . Pro docílení co nej-mezírky,byly nutné malé úpravy v uložení stěrače v ramenu.................zkrácení. Tím se uchycení skovalo do plastového krytu ramene a mezírka se zmenšila o několik milimetrů...
Po zkrácení jsem použil přímý úchyt ramínka stěrače ( jako např. Š-120 )
 

3 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 semo1 semo1 | 9. dubna 2009 v 22:58 | Reagovat

tak si ma celkom inspiroval,a vdaka SROTOVNEMU ktore teraz frci na Slovensku ho mam uz aj ja,JE TO SUPER

2 Anubis Anubis | 1. května 2009 v 13:35 | Reagovat

Mám stěrač R19, ale to je jedno, protože jsou stejný jako na meganovi a tak máte to samý co já.

3 PumaDědek PumaDědek | 27. července 2009 v 10:52 | Reagovat

Tak a máš jej tam taky....

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.